Tomte Mor är slut för den här säsongen!!



Känner mig lite ?tom? i själen efter alla turbulenta krascher...
Känner att jag bränner så jäv..mycket onödig energie på att bli kär,
bli sårad,upptäcka felen & försöka igen..förlåta...känna agg....
bli sviken eller svika någon för att det inte känns rätt...
Hitta en ny ?vän?..pirret,bli sårad..om igen..bla.bla.bla.
Det sliter som fan..

När jag greppar  en "situation  ..ideer..hur något funkar..",what so ever...
så får man fan inge klapp på ryggen & fan va bra ru e´ ..
utan då blir de...sura miner  istället & han,den,det ser mig som ett hot..

Fattar aldrig varför det blir så hela tiden..
Är jag för smart,men visar det tydligen inte förrens det är försent
& då blir de förvirrade, tappar balansen..blir arg på mig...ähh..
Nu analyserar jag igen..

Men jag behöver nog en Man som tycker om min styrka..
i tankeform & sinne...

Tomte Mor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0