Jag orkar inte längre, förstår du inte det?

Jag orkar inte längre, förstår du inte det?
Jag har gråtit så många tårar, så mycket smärta. & Du bara tänker på dig själv, att du ska få må bra. Du ringer & talar om att du har varit duktig, att det enda du gjort sedan du kom hem är att arbeta, plugga & mecka din tv-arkad spel. I dagarna 3 ringer du..I det sista av 3  talar du om att det enda du har gjort sedan du kom hem är, att ha varit ute på krogen supit & busat så förbannat mycket. ..
Du bara ljuger..om allt...hela ,hela tiden...

Jag orkar ju inte mera. Förstår du inte, Jag gav dig hela mitt liv, mina barn litade på dig, du tjatade till dig våran tillit. Vi var redan så sargade & sårade, men du kämpade dig igenom våra hjärtan & tilltro, när du hade fått det du velat, så baktalade du oss, pratade skit om oss till alla. Du lämnade oss utan ens säga ?hej då?, trots att du lovade den minsta att du skulle göra det, om du ?tröttnade? på oss,


Minns så väl vad det var du svarade henne då hon oroligt frågade dig?

-Näee gumman, jag kommer aldrig att tröttna,
Men jag lovar så klart att OM det skulle ske, så klart att jag säger hej då?


Vilken lögn? vilket falskt spel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0