Jag blir sjuk av ingen kärlek!



Jag blir sjuk av kärleken,att ingen kärlek ha hos mig..
Att hela tiden börja om från början få tro.nya hop om en ny vän...
Det svåraste för mig är att ge upp,att inte släppa taget på en gång..när jag märker att något är galet,jag vill ge mer tid.försöka finna en mellan väg..ett djup.en relation..en början på något som redan är slut...

Det tär på mina krafter att orka leva & ta hand om mina vänskapliga relationer.
Jag ger upp helt enkelt när allt är tomt inne i mig.Inte som förut.då kunde jag se mellan fingrarna..
 Det har tärt mycket på hälsan och gjort mig sjuk att vara ensam..
att inte ha någon fast punkt.att ha någon vid min sida som jag kan lita på...


Det finns mycket värme och kärlek på insidan i mig, 
men jag märker hur jag mer & mer blir kallare,bitskare & nonsalantare mot allt & alla.
Jag tar inte skit av någon längre,
Jag klipper direkt.PANG bara..hej då med dig!    


Alla kommer till en punkt där de känner att "nu får jag bestämma mig". 
Jag har varit och är en  outtröttlig kärleksletande vilde det senaste året.

  


 Man spänner sig. bär  ett slags sorg i kroppen hela tiden. Den blir som en klump i halsen.
Ibland är kärleken inte så lätt. 
 
Tänkte ge upp
Under Mars månad hände så mycket sjuka saker i mitt liv,förlorade en ny funnen kärlek.mitt jobb.allt på en gång...saker rent privat som har varit väldigt svåra, Det fanns tillfällen då jag tänkte att nu ger jag upp, samtidigt som jag vet att den enda som förlorar på det är jag själv.Så det var bara att ta nya friska tag..
 Det svåraste för mig är att ge upp,tack & lov i allt..Kan vara jobbigt för andra..hum..för mig med...

så..Jag har börjat at tge upp...tack & lov...för mig själv & andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0