Finns Du Älskling!?

Bergsklättra i känslor med mig!!!






Jag är en glad liten skit som ger & tar av vad livet tar & ger!!! 
Vill ha en arm att somna på .
Jag vill umgås,äta ute.resa utomlands.Busa ,
eller bara vara tillsammans.

Få strosa omkring i din morgonrock,
dricka te i sängen & njuta av vår nyfunna kärlek.Kela,mysa.
Att älska och tillsammans hitta "vår" vardag...


Jag vill få ta hand om den jag älskar och få känna mig trygg i "vår" omgivning....
Kunna lita på den som säger sig ha mig i sitt hjärta..
Bli "uppvaktad"...Att få bli behandlad med respekt
& bli bortskämd med kärlek av alla de slag..

Det är MIN tur nu att få känna av det som "alla andra" någongång fått vara med om..
Det har alltid annars varit jag som ger & ger hela tiden i mina gamla relationer.

Jag vill sluta leka "flickvän" när det passar "honom"
& få känna att även jag är värd respekt,kärlek & sympati.

Är det så fel??


Du Man som vet att du kan om du bara vill...
som äntligen vill försöka..ta det lugnt & våga ge livet en andra Chanse..

Finns du ??
- (näee)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0