Hur mycket svaghet

Hur mycket svaghet
finns det i att älska.......




image73


Avtryck av dina tänder över min kropp....
ett raseri utav förakt & hunger,
Spår efter lögnaktiga vidriga....
absurda nätter med dig,
De kommer alltid att finnas kvar på min sargade... själ?


Du hatade mig & ville förinta min styrka,
min åtrå & hunger...
Min kärlek till dig...

Dina tänder på min kropp...
Du trodde du var vacker i mörkrets sken...

Hur kan något som luktar så illa av hat,
sjukdom & falskhet tro sig att vara vacker??


Jag skrek... kved...
Du sa att du alltid ville bita,
slita ihjäl dina kvinnor & män
efter dina orgasmer & parningsakter ?
..med dina offer lamm...

Hur skulle jag då kunna njuta
av dina lekar du utsatte mig för
Som jag trodde var i kärlekens passion..
ett sjukt bevis på att du älskade mig
så mycket så du bet mig i ren kärlek..

Men nu vet jag ?
nu vet jag..att du är ingen vacker Man..

Även du är ett offer av hatisk hunger..utsatt för orena lustar..
Ett litet rädd lamm som söker sin trygghet... på sitt sätt..
Att förinta snälla människor... ...

Och så har du stake att säga att mina lekar roade dig aldrig,
När det var du som lekte med mig om & om igen?


Liten Puff i mörkret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0