Natt Barnet!!

                                         
                           


Det är på natten, tiden mellan 22-06 det är då jag trivs med min ensamhet.
Det är då jag går in i min egna lilla trygga värld och stänger av allt annat. 

Jag vill få TÄNKA ifred på natten som jag inte har ro att ta hand om,sortera...förlåta,gråta om på dagen.

Det är som att jag förknippat dagen så mycket till verkligheten att jag inte kan leva i den,
vill bara springa ifrån den. Natten den älskar jag den vill jag leva i och flyta runt i.
Jag glömmer allt om natten. Jag minns allt om natten.
Sen kommer drömmen ....där jag frår träffa alla jag inte får se i verkligheten..



God natt till dagsljuset´s sken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0